tiistai 7. joulukuuta 2010

And when you smile, the whole world stops and stares for a while





Moikkaa!

Mulla on nyt ihan kiva fiilis, koska nään huomenna pitkästä aikaa Thelmaa! Näin sen viimeks torstaina mut tuntuu tosiaan, että siit olis ikuisuus :) Mennää huomenis varmaa kiertelee kirpputoreja.

Muuten mulla on ollut aika ankee viikonloppu (paitsi tietty että näin Ninniä!) koska jotenkin on vaan ahdistanut tää kaupunki. Ei oo oikein ollut fiilistä olla täällä, vaan tekis mieli muuttaa pois. Olin kyl sunnuntaina lohjalla joka nosti kyl huomattavasti fiilistä!

Mä en oo nyt ehtinyt paljoo kuvailee, koska ehdin ottaa vähä aikaa sit sillä vaan kolme kuvaa ja sit siit loppu akku - eikä mul joo ole laturia. Nyt annoin mun akun Sofialle ladattavaks (kiiitos sofia!)

Nyt tää loppuilta menee varmaa lukien yhteiskuntaoppia, moikkamoi !

Johanna

5 kommenttia: