torstai 25. marraskuuta 2010

sä seisoit siinä hytin ovella







Moikkamoi!

Täs pari päivää on mennyt aika sekalaisesti. En muista oikee mitä oon tehnyt, vaan ainoastaan sen et elkku oli meil yöt ja värjäiltii hiukset. Mun hiuksissa mitää radikaalisti näkyvää (lue; ei näy yhtään) ei tapahtunut mut elkun hiuksissa kyllä !

Sain kans sinä yönä idean sisustella mun huonetta uusiks, joten elisabetin kans järjesteltii tää uusiks. Rakastan tätä nyt !
Pari rästiinmennyt koulujuttuu oottaa mua, ensviikolla kunnon koeviikko, mut tänää Elisabetille yöks ja katellaa The Last Song :)

nyt meen nukkumaan, nimittäin jouduin tätäki tekstii korjata ku kirjotin väsymyksis kaiken väärin :D

Johanna

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. joo olin kirjottanu senverran väsyneenä ton edeltävän kommentin ni oli pakko käydä poistamas... :D

    VastaaPoista
  3. Sohvi, hahaa :D
    Thelma, ne kaikki on :)<3

    VastaaPoista